Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Anna - 1 september 2011 23:18

Haft en sån härlig å trevlig dag hos hjärtats släktingar idag...

å bästa va nog då han själv sträckte sig efter å ville ge en kram.. söt ungen min :)


måste bara säga.. hur söt skulle inte min son va i denna overall i vinter..

synd man inte ha så där 900 över....

http://se.bestseller.com/name-it/outerwear/MINISTORMWHOLESUITDOTBOY/13061442,sv_SE,pd.html

där hittar ni den snyggaste overallen ja ha sett....

så får drömma mig vidare.. å hoppas nån vill donera en sån i lagom storlek åt pojken.. he he..

som om de skulle hända.. h aha...


nä.. ska krypa ner i sängen efter en härlig dag...

imorn få man se vad den erbjuder :)

lörda funderar ja på loppis... sönda ska vi på marknad... i min gamla hemby...

inte för att de lockar men träffa släkten är aldrig fel :)

sen att gå på marknad kan va trevligt med..


Av Anna - 1 september 2011 11:00

att hjärtat få börja på dagis...

för tjurigare unge få man leta efter idag....

han testar verkligen mitt tålamod.. skönt vi snart ska iväg...

gaaahhhh....


ska iväg till gammelfarföräldrarna å hälsa på...

ha ju inte träffat dom på 2 månader, å sen då dagis å jobb börja så kommer de finnas ännu mindre tid att träffa folk så här....

helst då ja vill ha ett heltidsjobb...


nä.. nu lunch å sen upp till mamma...

hoppas vi hinner innan regnet bara...

ser väldigt mörkt ut....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards