Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Anna - 31 juli 2011 18:14


Jag tävlar om ett presentkort värt 400 kr från e-leksaker hos Britta Bloggar
Tävla du också, tom 1/8

Av Anna - 31 juli 2011 17:14

Börja jobba dom närmsta åren.. men vad göra då man behöver en inkomst..

mamma dagarna räcker ju inte i en evighet...


blir så varm i hjärtat då ja sitter å kollar på min son..

han är ju bara för söt.. å han utvecklas i raketfart...

de går på tok för fort...


till veckan ska ja ringa å kolla dagis plats..

ska göra ett samtal till med.. men va de är få ni veta sen, eller inte alls..

men de handlar oxå om mig å min son iallafall...


finväder blev de nu ikväll.. efter regnet som kom..

men de behövs.. så kantarellerna får växa på sig å ja få gå å plocka upp dom :)


Ha beställt zumba nu oxå..

så nu jädrar i min gata ska här svängas.. he he..

hoppas de är lika kul som de ser ut att vara iallafall....

så de kombinerat med annat ska väl få mig att komma i kläderna ja ha i garderoben :)

även om ja helst skulle vilja slänga ut hela å börja om helt på nytt.. men de få ja ta efter en vinst från postkoden...ha ha..

dom lär ju aldrig komma hit....


kolla om de är nå bra på tv.. annars blir de å fortsätta kolla på lilla huset.. ha ju fått hem box 6.. bara 7-9 kvar nu..

hoppas dom är lika billig sen, eftersom dom va slut nu då ja beställde 6an å nr 9 ha inte släppts än....


Ha de underbart alla, för de ha ja :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards