Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Anna - 29 juli 2011 10:58

Uepp.. dags att slå klackarna i taket å bara ha super kul...

ikväll blir de fest här med vänner, verka som vi blir några st med.. om ja inte räknat helt galet så blir vi som minst 4 å max 10-15 st, tro ja.. kan bli mer oxå...

vet aldrig vart de slutar.. de märker vi efteråt :)

sen blir de staden å krogen...

ha ja bestämt.. å ja känner mig laddad å gå ut med.. ska bli så kul...


komer sakna hjärtat men vet ju att han är hos världens bästa barnvak så kommer inte oroa mig ett dugg....

mamma kommer dessutom att komma å hämta han vid 12 så ja kommer ha hela eftermiddan å fixa klart här hemma å kila över å handla å sen hitta kläder å skor åt mig själv.. ja även ta en dusch å sminka mig....

men de hinns..

sen kommer J med mat då hon ha slutat.. perfekt..

såna här dar ska man inte stå vid spisen.. he he..


nä, packa åt sonen så han får med sig allt :)


idag kom min efterlängtade grind med.. så nu sitter den i köket.. ha ju en väldigt smal dörröppning där så.. är ju exakt 71 cm, som är minsta måttet på grinden..

å funka bra gör den med.. så nu slipper ja ha en son som förstör kattmaten hela tiden :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards