Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Anna - 27 juli 2011 18:20

Ja då ska ja börja med ytterligare en ny kategori här :)


De är ju så att ja som älskar att dona med kort å helst nu sen min son kom, så enda tavlor ja ha uppe är kort ja själv ha tage...

Å mycke kort ha ja framkallat via Extrafilm.. men dom ha ju nu bytt namn till Smartphoto... men vi som va kunder hos extrafilm, vi ha kvar allt på deras sida...

å dom ha nu efterlyst försökspersoner via deras facebook sida..som ni hittar här å ja kunde inte låta bli att anmäla mig..


Fick nu mitt första erbjudande.. dom sa de kommer 4-6 st om året...

å de va att få göra en Poster tavla i storlek 20x30

Så ja surfa nu in å valde en bakgrund, å sen hur många bilder jag ville ha med på bilden..

blev en med 4 kort.. å självklart valde ja bilder på min son..

ni får se den sen då jag får hem den...


iallafall.. ja ville bara säga hur enkelt de ha blive nu.. du kan få fram olika bakgrunder utan att välja vilken bild du vill ha först som man va tvungen till tidigare...

sen va de bara å klicka där man ville ha bilden å sen söka fram den på sin dator å sen lägga in den.. utan problem..


så nu ha ja skickat iväg å ska bli kul å se hur de går med leveransen...

kommer att blogga mera då detta är kravet för att man ska få ta del av dessa erbjudanden...

detta va även gratis.. även frakten va gratis...

hur bra är de inte de??? :) Ja tycker de är kanon :)

så längtar efter att få fylla mitt hem med fina saker från smartphoto..

För dom ha ju mer än bara förstoringar å vanliga kort.. Även de mesta tro som man ha bild på, som väska, mugg, glas, memory, väska, pussel.. ja å mycke mera....

så surfa in på smartphoto.se om ni är mer intresserad :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards