Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Anna - 10 juli 2011 19:25

För en massa.. å bara såna där bra saker...


1 sak är att ja ska se till att få börja kunna ha alla kläder som nu bara hänger i min garderob...

så synd att dom ska hänga där.. å ska dessutom ha del mål..

så när ja nått de så får ja unna mig nåt bra.. sen när de blir de få man se... jag ska inte ha får bråttom iallafall.. sen så kommer ja ju inte att köra stenhårt.. för ja känner mig själv.. då kommer de bara å gå åt skogen..

ja jag ha inte bättre själv diciplin eller va de heter..  :) he he

få se om man till hösten kör lite hårdare med sig själv... de beror helt på hur denna början artar sig....


sen ska ja även bli bättre å kommentera bloggar.. läser ju en hel del bloggar då man ha lagt till en del på blogglovin..

men är kass på å kommentera.. kan tänka en massa men sen går ja bara vidare....

så de ska bli bättre på.. å ha ju smyg starta en del...


sen då??? ja vi få se om de bli nå mer bättring.. men dessa 2 är ju rätt så ok för lilla jag...

än iallafall.. :)


Av Anna - 10 juli 2011 18:36

Bilder ha ja nu skcikat iväg för framkallning... sen ha ja gått igenom resten av alla kort på hjärtat så ca 450 till ska framkallas.. men de få bli då man ha rabatt.. som ja hade nu...

150gratis bilder.. bara porto å frakt på 29 x 2...men ha ju sparat en massa pengar ändå :)

hade ju 100 bilder via uppslaget å 50 bilder hade ja fått på mailen.. så nu inväntar ja mera rabatt :) bruka ju komma lite nu å då :)

är synd ja inte hunne med dom tidigare, då hade ja inte legat efter med så mycke bilder...

men men...


ha även nu gjort i ordning 2 mappar med kort som ska framkallas.. så man ha lite koll på vad man ska framkalla...

ha ju tage mängder med kort, men alla behöver man ju inte ha i pärm.. bara dom finaste tycker ja :)


så till veckan blir en rolig vecka :)

min mobb kommer, mina väggtexter kommer, å mina bilder...

hoppas allt kommer innan torsdag :)

då åker vi ju till stugan.. annars ha ja ju trevligt då ja kommer hem :)


nu är de dags att hjärtat får ta ett bad.. så han lukta gott imorn då vi är bjuden på midda i hamn.. i en båt :) värste lyx å mys :)

Av Anna - 10 juli 2011 11:00

idag blir en mys å ha de bäst dag...

sm bara vi kan...


fundera på å gå ner till vattnet igen efter att hjärtat sove å äte lunch...

är ju bra väder så... å efter förra gången vet ja ju vad ja skulle behövt då så :)

typ större filt å batteri i kameran....

men vi få se...


Längtar till veckan...

på månda är vi bjuden till hamn å middag på en båt.. de ska bli så kul...

längtar..

på torsdga kväll åker vi upp till stugan.. å blir där på obestämd tid...

ska bli så skönt...


så till veckan är en bra vecka.. sen veckan därpå åker ja å mamma ut på en annan ö.. men bli nog bara under dagen...

ha ju planer att fara med andra oxå... vet inte vart ja ska hitta tid till allt....

galet mycke å göra under juli... men vi gillar de :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards