Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Anna - 30 april 2011 12:04

Ja månaderna bara rullar på.. vart tar tiden vägen????


å vädret är ju verkligen aprilväder.. fattas bara snö...


ikväll ska vi bort till mormor å morfar å fira valborg, som vi bruka, få hoppas de är uppehåll då... inge kul å gå upp till brasan om de ska regna...

fast ser bara ut å ha komme lite nu.. men man vet ju aldrig....


igår blev de en massa handling åt hjärtat, lite sommar kläder, han fick ett par hörselkåpor så han kan åka traktor å se på raketer ikväll..han fick sina första skor..

en massa utgifter men de är han värd :)


nä..  nu lunch... sen städa å tvätta klart....

Av Anna - 30 april 2011 11:40


"Jag är med och tävlar om ett presenkort ifrån Bamba.se inne hos Elina"

Av Anna - 30 april 2011 00:30

ja de är verkligen min son..

mitt hjärta.. mitt allt...

enda som betyder nåt.. å kommer alltid att vara de...

ingen kommer nånsin att få mig att lämna han eller nå annat...aldrig...


han är rätt så lik mig i vissa saker då jag va liten.. sen är han lik sin moster med.. ha ha...

söt ungen...


ja.. tänker inte skriva så mycke mer om han.. men kan säg att de händer en massa saker i hans å vårat liv just nu..

men ja gillar de.. även om de ibland känns som de går för snabbt.. men de är bara å gilla läget :)


ska även ta mig i kragen å fixa annons på bil å husvagn...

kanske nån läsare som är intresserad av en Saab 9-5, -01.. har inte ens gått 15000 mil... är nu oskattad å obesiktad, men besiktningen ifjol gav blanka papper å de ha inte hänt nåt sen dess....


sen husvagnen är en abbey 12 pop.... veteranvagn tydligen, ha ja sett liknande annonseras ut under..

minns inte årsmodellen eller längden nu men är ni intresserad kan ja ordna de..

den är dessutom nyrenoverad ifjol, bytt stommen som hade ruttnat efter en vattenskada, men är nu tätad å fixat, klarade besiktningen sist å sen ha den stått under tak, oanvänd, så lär nog klara årets besiktning med...


hör av er om ni är intresserad eller vet av nån som är de...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards