Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Anna - 22 april 2011 22:50

Nu är de inga jävla silkesvantar, raderande av inlägg nå mer..

fy faan säger ja bara.. ja som inte ville höra nå mer.. men tydligen så...


nä.. imorn är de ja som ringer vederbörande å ja få hoppas idioten svarar...

fast ja ha inte mycke förhoppningar om de...

men jävlar i mig..

han ska få veta att han lever.. i en liten stad...

komma med såna jävla lögner.. är sååå jävla glad ja får höra dom...

detta är nu... ja jag vet inte.. ha tappat räkningen på hur mycke ja ha hört...

men detta va faan i mig droppen....

ha ioforsig bara väntat på att få höra denna lögn...

men är jävligt glad att dessa väljer att inte tro på han.. men undra hur många som tror på han????


är så elak nu så ja... hade ja kunnat hade ja kastrera faanskapet.... å de är lindrigt...


nä.. ska bli spännade å höra förklaringen.. om han våga svara... de ha han ju inte gjort tidigare....


nä.. sova så ja lugna ner mig lite... har ju en febrig son att ta hand om..

mitt hjärta.. mitt allt....

Av Anna - 22 april 2011 11:42


"Jag är med och tävlar om ett Presentkort på 300 kr hos Little Bloom inne hos Elina".

Av Anna - 22 april 2011 11:18

"Jag är med och tävlar om ett Presentkort i samarbete med Balorina.se inne hos Elina"

Av Anna - 22 april 2011 11:00


"I samarbete med Simply Colors är jag med och tävlar om en Barn Pikétröja inne hos Elina

Av Anna - 22 april 2011 10:25

Är de då idag.. den här veckan tyck ja ha gått väldigt sakta.. men lite skönt de med motför alla andra veckor som bara springer iväg...


idag ska ja nog kila upp till mamma igen å se om ja fortsätter pyssla på deras altan...

fixa lite...

men inväntar att affären ska öppna..

se om dom ha nå påskfjädrar kvar.. om man ska sätta upp lite hos mamma.. annars kanske ja tar dom ja ha :)

dom ha ju sutte uppe ett tag nu så :)

eller så skiter ja i de.. få se...


ska ordna nån midda ja ta med upp oxå...lär ju tillbringa dagen där uppe..

njuta av solen på deras altantrapp....

skönare än på min lilla balkong här hemma....


skönt ja kratta igår då de regna inatt....

även om de finns kvar å kratta men helt sysslolös ska inte mamma få bli :) h ehe

men nu få de ligga å torka upp ordentligt innan man kan ta de lilla som är kvar..


åhhh..såg en sak ja vill smaka.. cookies med marabou.. åhh dom ser ju jätte goda ut..

undra om dom fått hem dom på affärn här???

ja få spana..

men dom ha öppet som en sönda idag så får vänta till 12 innan dom öppnar...

men då borde ja hinna nåt här hemma med.. he he..

men är inte lika kul att ordna hemma som hos andra :D


ska handla så ja kan baka lite med..

gjorde en sats tekakor igår.. funderar på om ja ska göra bullar nån dag me..

har en påse kvar i frysen men den kan ja ju lätt fika upp :)

ja jag få se..


Glad påsk alla ja känner....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards