Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Anna - 28 mars 2011 17:44

Sommar..värme...jordgubbar...glass...i stora mängder...


idag kom min mormor förbi... hon hade vare in på staden å hittat en jätte fin jacka åt Victor...

på lindex, turkos, å så där mjuk å skön som plädarna på boom är...

  så man kan säga att de är en 9 månaders present :)

sen hade hon hittat skor å rea med, men dom fanns bara i rosa, annara hade hon köpt dom med..

min underbara mormor...längta tills alla är frisk så vi kan ta en prommis dit...


annars v 15 blir de en prommis om dagen,men då är dom inte hemma, vi ska passa katten deras då dom är i fjällen...


hjärtat fick en present av mig i fredags..  

så man ha lite å läsa för han nu.. hans bokhylla börja bli stor nu.. helt perfekt då man läser ibland för han å han gillar de...

iallafall så ibland ligger han tyst å lugn å tittar :)

ha ha, tyvärr inte alla gånger...


fundera på å ha lite egen tid ikväll...

lägga ansiktsmask å bada...undra bara om ja kan lita på att hjärtat sover...

han ska få bada innan...

ja vi få se...

Av Anna - 28 mars 2011 10:40

så gammal är min son idag..

fy så tiden springer iväg...

snart dags att börja planera 1 år kalaset å alla presenter han ska få :)

va man ska önska av folk som kommer att fråga....

lika bra å börja med en lista redan nu :)

få se vart man ska va med.. han fyller ju på en tisdag..

få se hur mycke mormor ska bestämma med.. ha ha, hon ska alltid ha ett ord med i spelet...

ja ja.. ha väl svårt å släppa att vi växer upp.....

minns ett år ja å mamma hade bestämt att vi skulle va hos mig i stan, då kommer mormor å ändrar dag å att vi ska va hos mamma, för hos mig få vi ju inte plats..

men vi låter hon hållas.. en dag kommer vi sakna då hon ska komma å bestämma.. för då kommer hon ju inte att vara här...

ja ja...


idag blir de tvätt å städa dag...

kanon väder men kallt.. synd.. skulle vilja kunna sitta på balkongen å njuta av solen.. men då man inte ha inglasat som förr så blir de kallare...


plocka undan lite i lgh med.. de går snabbt för hjärtat att ta sig fram nu...

min stora kille...

mitt hjärta... mitt allt...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards