Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Anna - 24 mars 2011 10:42

till affärn ibland.. även om ja nu måste gå runt men ändå...

men snart så ha snö högen här utanför tinat bort så då går de snabbare att ta sig till affärn om man måste.. eller så fortsätter ja gå runt.. kanske öka på promenaderna som ja gör ibland då de är fint väder å ja inte ha nåt att passa...

men tills hjärtat är frisk så blir de att stanna inne...

även om vi va över en snabb sväng idag, passa på medans de är lite folk på morron...

träffa på min mormor å morfar som va inne på en snabb handling..så ja fick mina varor betalda :) inte illa :)

fast handla bara lite idag, blir att handla mera på lörda, måste fara å handla blöjor innan de tar slut, i bästa fall räcker dom tills månda..

sen behöver ja annat med, men de kan ja handla här brevid.. men hjärtats blöjor har dom inte... så de blir att fara på en större affär för..

visst kan dom säkert ta hem, men dom lär ju kosta därefter med...

å då man får billigare med ett visst kort i den affärn så tjäna ja ändå på att fara dit å köpa mina förpackningar..


ja är så sugen på att börja träna igen...

skulle helst vilja börja med poweplaten som ja höll på innan ja blev gravid men att hitta nån tid att ta sig till stan å träna känns helt omöjligt nu..

å helst nu då man är fast inne så skulle ja velat ha ett gå band eller en crosstrainer eller nåt att få träna på...

bara så man får röra på sig...

för inte blir de bättre av att man sitter i soffan hela dagarna.. eller ja, jag städar å sånt men de är ingen träning...

ha kollat lite på en crosstrainer men dom är ju så hemska dyra...iallafall för min börs..

kanske då ja får ett jobb...

eller så då kanske ja får tid till att börja träna igen.. för ja sakna de...

för den där motivationen att ja lägger mig själv på golvet å gör övningar ha ja inte...

nä, ja gillar att ha ett redskap...eller iallafall nåt som får en att känna att den står i onödan om ja inte använder den....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards