Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Anna - 21 mars 2011 22:05

med en son som inte är 100 pigg...

visst, han ha inte kräkts sen igår, misstänker att de inte är magsjuka.. men vi håller oss hemma i veckan ändå...

ja som skulle träffa folk men får flytta fram de..

om de nu skulle smitta de han ha fått..eller haft..

han är bara lite sämre på att äta nu.. fast han äter, men inte så mycke varje gång bara...

fast är ju bortskämd med att han öter utan problem så :)

mitt hjärta...


katten ha flyttat hem igen.. h aha..

söt kissen, drog som sjutton då ja hade kopplet då vi gick efter vägen, men sen då ja släppte lös han så gick han kloss i mig.. ha ha

va väl rädd att få sova en natt till utan mig...

så nu ha ja båda mina hjärtan på varsin sida om mig...

tur man inte ha ett 3dje.. vart skulle han få plats??? ;)

fast finns de hjärterum så finns de stjärterum :)


nä är glad ja bara ha en katt.. huvva tänk om hjärtat skulle va allergisk eller nåt...

skulle va dumt å utsätta han för nåt å han blir allergisk.. men då han bli större å inte ha blive allergisk så kommer han att få ett eget djur...

fast han ska ju då va så pass stor att han kan sköta de..

men de ska va ett gulligt djur.. inge sånt som krälar, slingrar eller nå annar hemskt.. ha ha..


nä, sugen på nå gott... men vad????

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards