Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Anna - 12 mars 2011 22:52


Jag tävlar hos Millah om ett presentkort värde 150:- hos Pinal Home & Garden

Av Anna - 12 mars 2011 22:26

Tävla om en väggdekor med texten "WC" i valfri färg från Textarna.se

Jag tävlar hos Millah om en väggdekor från Textarna.se

Av Anna - 12 mars 2011 22:08

TÄVLING: NOVA STAR

"Jag är med och tävlar hos Muppsan´s om en valfri
mössa från Nova Star, alla kan vara med"

Av Anna - 12 mars 2011 21:55


" Jag hoppas på att bli 1 av 4 som vinner hos WWW.JENNYN.SE
Vinsten är ett kit från Bambino som innehåller
haklapp, bestick och tallrik 


Var med och tävla HÄR du också! "

Av Anna - 12 mars 2011 21:51


" Jag tävlar om Seba Med´s hudvårddserie speciellt
utvecklat för barn hos WWW.JENNYN.SE


Vinsten från Seba Med innehåller hudolja, schampo, vårdande creme,
milt tvättskum, skumbad, tvättservetter och skyddade kräm för blöjområdet


Var med och tävla HÄR du också! "

Av Anna - 12 mars 2011 20:12

de måste ju vara världens bästa uppfinning...

tänk om man inte ha en aning om va man ska ge bort.. ge ett presentkort..så få människan köpa precis va den behöver.. fast å andra sidan.. att ge bort ett presentkort kanske inte är så kul alla gånger.. dom ser va man ger för å så...

men ja tyck personligen att de är perfekt med presentkort...

de är nåt ja kommer att önska till mig å pojken då de närma sig födelsedag...

å ja hoppas ja få...

helst på hm, lindex, barnenshus å babyproffsen :)

ha ha.. enda min hjärna består av är pojken...

som för övrigt ha sagt sitt första ord...

de kom ioforsig för ett tag sen men nu kommer de oftare...

kan man få en bättre värmekälla???

skulle inte tro de :)


idag va de stor städ här hemma..även fast de va underbart väder men hjärtat ha blive snorig så vill inte dra ut han i onödan...


nä, melodifestival å se vad vi skickar i år....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards