Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Anna - 22 februari 2011 19:27


vissa kunde sätta sig in i min situation...om så bara för en stund...

förstå min frustration....

att ja oxå ha känslor...

hur dåligt ja mår när ja måste lägga min energi på annat än min son...

hur ja ha kämpat...


om vissa bara visste hur många tårar som rullat nedför mina kinder på nätter efter min son ha somnat...

för även om han är liten vill ja inte visa nåt inför han....

så på morron är de bara att le igen....



ikväll ha hjärtat fått bada...

även om ja satt utanför badet denna gång tro ja att ja ändå va nästan lika blöt som han :)

söt ungen min...

nu blir de halv 8...

imorn blir de staden...

Av Anna - 22 februari 2011 15:12

idag va hjärtats farmors mor å far hit...

dom hade så fina paket med sig, jag fick en blomma, hjärtat fick en pyjamas, en kofta å en leksak kombinerat med bitgrej..


jätte fint så ja måste ta mig i kragen å rensa ut hans urvuxna kläder nu..

han ha ju börjat lite smått med 86 så..68 å en del 74 åker ut.. eller i kartongen för urvuxna kläder.. så de finns om nån vill låna :)


imorn blir de stan å hitta nån present till mormor...hon fyllr på torsdag, så då blir de att vi åker dit..

men va vi ska ge ha ja ingen aning om..


tro va man ska göra till midda ida.. hjärtat ha ju sitt klat redan...

kolla va ja ha i frysen..måste handla mera sen då efetr ja betalat räkningarna...

suck...

lika snabbt som pengar kommer in så går dom ut...

ska ju dessutom inhandla bilstol på freda.. men den kan han ju ha länge sen som tur är...


nä.. kanske diska bort lite å sen fixa middag....


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards