Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Anna - 19 februari 2011 19:54

på va ska ja göra efter mamma ledigheten?????????????

ska ja börja plugga till de ja velat jobba med i några år nu eller ska ja börja jobba???


fast de ja vill plugg atill måste ja ju läsa upp matte å kemi å nåt till ha ja för mig...

vet ju inte om ja klarar de...

plugga är inte direkt min starka sida...

är mer händig.. ja lär mig mer på 4 veckors praktik än 4 månaders plugg...


j aja.. ska skicka iväg 2 jobb ansökningar nu.. dom som behöver en svetsare.. å ett annat är ett försäljnings jobb...

svetsningen så ha ja jobbat med alla 3 metoder dom efter frågar men bara haft licens på 2 av dom..

men söka kan man alltid...

sen få man se va som händer...


å skulle ja plugga så behöver inte hjärtat va så långa dagar på dagis.. de skulle va underbart.. med tanke på allt som skrivs om dagis platser idag så är ja inge sugen på att ha han på dagis...

vill ha han hemma hos mig :)

sen den sociala biten så tyck vi är å snurrar runt folk lite nu å då ja..

så de är ja inte orolig för...


jaja.. få se va som händer...


nu kolla in melo igen.. se vilka som går vidare...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards