Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Anna - 15 februari 2011 22:16

går de ju att packa upp i lgh... men vad göra då hjärtat vägra sove nån längre stund å då han somnar för natten så kryper man ju själv ner...utifall han ha en grinig natt...

så underbart att va ensam å kliva upp hela tiden.. eller inte...

ja ja....


Åhh.. varför bli man alltid så sugen då man ser godsaker på tv.. varför kan man inte bara titta å sen glömma...

tur affärn stänger 19...annars hade de funnits en risk att ja hade kilat över dit å handlat karra ikväll...

men nu spara ja ju dom pengarna :)

sen försöker ha bara stoppa i mig sånt på helgen....

längta till freda då de blir storhandling å då blir de att handla lite karra :)

mums...


nä.. kanske gå å lägga sig å kolla på film??

nä, se klart cugar town först :)

Av Anna - 15 februari 2011 11:20

då man fick spola tillbaka filmen, å ville man se på olika språk fick man köpa lika många filmer som språk...

Jag koppla in min VHS igår i sovrummet... i min lilla tv...

sen packa ja upp mina kartonger med vhs filmer... bara 4 st.. he he..

så imorse kolla vi på mäster detektiven Basil mus...

å bara myste..sen somna hjärtat om på armen... skönt att slippa kliva upp tidigt...


hjärtat fick även en alla hjärtans present med posten igår..

ja hade tävlat på facebook å vann 2 st hjärte nappar åt han...

så blev perfekt att dom kom på posten igår :)


nä.. göra lite här sen kila över på affärn..

måste inhandla lite saker...

längta till pengar på freda, då blir de stor handla åt hjärtat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards