Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Anna - 18 december 2010 18:01

mycke bra filmer idag.. men de där å dubba dom på svenska är ingen favvo....

såg nyss high scool musical 3...ja jag gilla såna filmer....

å nu är de narnia...oxå en favvo...


föredrar såna å disney framför skräckisar å jobbiga komedi filmer som är förutsedda....sånt hatar ja...

 men iallafall.. fundera på en sak idag varför de är såååå viktigt att alla ska vara smala.. gärna ha så lågt bmi de bara går....

ja ha inte lågt bmi..snarare åt andra hållet... men de är mindre än innan ja blev gravid, men ja känner mig nöjd ändå, visst skulle ja vilja ha mindre mage å vaderna skulle ja gärna minska ner lite så man kan ha snygga stövlar, men då dricka är en favvo ( fast klarat mig på vatten hela veckan, känner mig stolt) å vaderna föds man ju me.... skulle väl bara vara operation som skulle kunna göra dom mindre... men de är inge alternativ...

enda op ja ska göra på min kropp frivilligt är på brösten, å dom ska bli mindre...

huvva, gick upp 10 kilo på ca 1 ½ år eller mindre å de satte sig på bobbisarna... jobbigt...

ja som hade nog stora innan...

men men... iallafall, för att återgå till min fundering varför alla ska vara smala, är de för att klädföretagen ska tjäna mer pengar???????

för dessto mindre tyg de är så dyrare är kläderna, å smala människor har ju mindre tygåtgång på sina kläder....

hmm.. ja man kan ju fundera...


för helt ärligt, vissa människor passar att vara lite större.. så länge de inte sliter för mycke på hälsan....

hellre mullig å glad än smal å olycklig....


nä.. nu ska ja se narnia, prins caspian...


märks de att ja är uttråkad??? he he :)

Av Anna - 18 december 2010 11:34

å de snöar än... ja ja.. men inte så kallt...

så de är skönt. men man ha ju ingen lust att gå ut iallafall...


idag vakna hjärtat kl 8.. lite skillnad då han vakna halv 10 igår...

vägra somna om idag oxå.. så de blev å kliva upp så han fick frukost vid halv 9...

sen ha vi bara myst i soffan, han somna om en sväng å nu ligger han på golvet å tittar på tv...

min lilla tv nörd.. he he..


lär nog inte hända så mycke mer idag..

kanske packa...kanske inte... få se..

börja lite smått på balkongen igår...måste ju rensa den innan...

hmm.. varför flyttar man inte på sommarn??? ha ha....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards