Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Anna - 16 september 2010 10:24

Ja ha misstänkt ett tag att min dator lever sitt egna liv å nu på morron fick ja bevis för de...

den ha skaffat sig en egen användare så ja kommer inte åt min...

står bara att ja ska logga ut å sen pröva senare...annars kontakta systemnånting...

men vem är de då???

hallå.. ja ha ju inte haft datorn nå länge...

varför gör den så här????

går ja in i feläkertläge så kommer ja åt mina saker.. så ja la över de ja ville ha kvar på ett usb minne...

blir ju rädd att ja tappat så mycke.. å helt ärligt ha ja ingen lust att instalera om allt igen...

nån som kan hjälpa mig?????????????


sucka.. just nu kan ja inte göra nåt.. kan ju inte ens logga in på fk...

å allt ja hade sparat underbokmärken kommer ja inte åt heller...

lite less bli man....


dator håvette...


nä.. hoppas ja hittar nån datakunnig som kan hjälpa mig...

för nu stänger ja ner här...

:(

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards