Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Anna - 13 augusti 2010 19:30

Ja tro va man ska hitta på ikväll då?

är riktigt fint väder men tro ja ska börja ta tag i min garderon när hjärtat somnar igen...

han är vaken nu igen..

ha sove väldigt lite idag så ja hoppas han somnar sen efter han ätit kvälls målet å sover länge...


man kanske ska ta ett vinglas till så kanske man blir mer motiverad till å börja med garderoben...

just nu känns de bara jobbigt,, men ja måste..

ser ut som ett bombnedslag där inne..

dåligt på tv är de oxå som vanligt..

hmm...

ska betala bort lite räkningar med...

jobbigt då man ha räkningar som ska betalas mitt i en månad...men men..


imorn blir de å hämta mamma på jobbet å sen lär ja tillbringa kvällen hos dom..

ska börja fixa hjärtats spjälsäng..

ska måla den svart så gäller å passa på nu då de är sol å inte så fuktigt i luften...


vart tog denna sommar vägen???????????????????????????????

tyck ja hade all tid i världen innan men nu är de ju mitt i augusti...

å hjärtat växer så de knakar.. he he..

min lilla knubbis :D

såg att dom ha gjort en fråge ruta..

så ställ gärna frågor om ni vill veta nåt :)


nä. ta mig i kragen å kliv up från soffan...

skulle egentligen bara vilja sova....

men de går ju inte...än..


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards