Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Anna - 25 juni 2010 07:08

Va gör ja vaken den här tiden?????

från att ha vare halvt död till mitt i dan så vakna ja numera vid 6-7 tiden å är äckligt pigg..

sucka.. men bruka kunna somna om en stund som tur är.. annars skulle ja nog aldrig orka med dagarna..


igår blev de ingen powernapp på soffan heller då ja va ute å snurra nästan hela dagen...

först sjukhuset i 3 tim...

sen for ja hem till mamma.. vi for till mormor en sväng å sen for ja till en kompis...

där ja blev kvar halva natten...

va hemma vid halv 1...

vi va ute nästan hela tiden.. men snacka om att myggen älskade mig då..

fy farao...

undra om de är för extra blodet ja ha eller.. hade ju en hel koloni runt mig...

så de klia rätt så bra idag...

men men.. de är ju som de är...


idag fyller mamma år å är på väg till gränssjösjöarna...

dom skulle åka vid 5 imorse så...

å för min del är de lugnt..

hade en massa känningar igår efter att läkarn vare där å retat lite så de ska komma igång..,men just nu är de lugnt...


måste komma ihåg att linda min höger fot idag...

ha inte köpt några stöd strumpor då de är först på slutet nu ja ha börjat svälla...

borde ha köpt men vem orka gå på stan då???

ja ja..


nä.. lägga mig igen å sova nån tim till...

ha äte lite nu så borde klara mig från att må illa eller halsbränna...


ikväll ska ja till mormor på middag...

muums.. mormors midsommar bord....

trevligare än att bara sitta hemma iallafall :D


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards