Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Anna - 18 juni 2010 13:47

Jahaja... va på återkontrollen idag på spec mödra...

tog nästan 2 tim...

hade börja få äggvita i urinen å blodtrycket låg fortfarande lite högt...

men ja behövde inte läggas in, än..

utan de va så pass lite att ja behöver bara komma in igen på sönda..

då blir de till förlossningen å ta proverna..

ska bara ringa innan å se så dom ha tid...

men nångång under sönda ska nya prover tas...

så få man se va dom visar...

å på onsdag ska ja återkomma för en bedömning...


om nu inget händer innan...

hade öppnat mig 1 cm.. men frågan är då bara hur länge resterande 9 kommer att ta...

ja hoppas de kommer igång i helgen... men men...


idag måste ja fixa en ny internet dosa.. min ha bara försvunne...

fattar inte vart den är...

den är bara borta...

riktigt irriterande...

men men.. först vänta på mamma som ska komma förbi...

sen bli de stan å sen hem till mamma.. ska äta hos henne idag...


sen är de bara å ta de lugnt å invänta att de ska sätta igång så jag får ut min bebis snart...

skulle vara skönt att få ut den så snart som möjligt då ja känner att ja inte mår så super alla dagar...

men skönt att nu stå under kontroll på sjukhuset...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards