Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Anna - 17 juni 2010 14:11

Vilken dag å ännu är den inte slut....

Vakna kl 4 å va jätte pigg...inte så kul, men somna om lagomt innan mamma kom å skulle hämta syster...

hon åkte ut på ön idag för å jobba lite..men är jätte förkyld så ja hoppas de går bra för hon...

men hon är tjurig så..


sen kom mamma tillbaka till mig, efter hon vare hos en idiot till läkare..

seriöst..

utländare ha ja inte mycke för...

å sen inte dom som nu inte kan svenska, ska jobba med folk som söker hjälp för olika saker...

nä, ja ska banne mig be om en svensk läkare när ja ska dit...

om ja nu kommer ihåg de...


iallafall..när mamma kom så hjälpte hon mig å städa...

ja hade tänk städa nu när syster for men mamma tog både disk, hon tog hem tvätten, oxå dammsög hon, torka golvet, å dammtorka, å renbädda sängen...

så kommer å kännas helt underbart när ja kommer hem sen...

min underbara mamma..

man kan ju inte bli mer glad av såna här saker :)

hade ja städat själv hade de nog tage några dar...

ja hjälpte till så mycke (lite) ja kunde..

fick lite sammandragningar oxå men inte så mycke...

så ja hoppas de kör igång snart....


ha då vare full fart i magen... en massa sparkar å puttar mot magen fram..

annars bruka de mest vara mot sidan...

oxå ha den tryckt sig neråt...

så få se hur prover å sånt visar imorn när ja ska in igen....


nä, va social med mamma.. tog med mig datorn så man kan sitta ute om man vill :)

min är ju så lätt nu motför den andra...

den är tung motför denna....

skönt de...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards