Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Anna - 10 juni 2010 21:05

Fy piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip vilken morgon ja fick imorse...

vakna vid 5 å kände mig rätt så nöjd att fått sova någolunda så länge..de va ju betydligt bättre än förra natten....

iallafall låg å försökte somna om men vänder på mig å får upp magsyra.. så snabbast bli till köket, trodde inte de skulle komma nå mer...

men tji fick ja...

sen kom de bara en kaskad av de ja åt igår kväll innan ja la mig i soffan...

helt utan förvarning..hann inte ens ta åt mig andan imellan...

fy oxå...

så tårarna rann, å snoret rann å ja spydde i ett...

fy oxå....

va helt skakis innan de tog slut....å knäckt,...

sen blev de inge mer sömn för mig förren vid 9 tiden...

ja spydde vid 6 å först vid 7 kunde ja ta hand om de som låg där i slasken...

inte trevligt å syster är ju inte hemma heller å kunde ta hand om de..

för hon ha vare en så snäll när ja ha mått illa tidigare så ha hon tage hand om de..

ja ha fått gå å lägga mig...


nä.. ja hoppas detta är symtom eller va man ska kalla de på att bebis vill ut snart...

tydligen hade mormor så här innan hon födde.. så ja hoppas.. he he..

vette sjutton om ja skulle orka gå hela vägen om de bli mer såna här gånger...

dessutom så tungan känns som ja har en massa små sår, halsen känns sårig, har dock lugnat sig sen imorse, som tur är...

läpparna å resten av munnen känns sårig å som om den vore torr.. men ja är inte de..

inget hjälper mot de heller....


nä fy oxå...

hoppas ja slipper ha en sån morron imorn....

nu vill ja bara de ska sätta igång.. men ska på stan med mamma imorn så sen kan de få köra igång....

hoppas ja....


mycke ja hoppas nu... he he...


nä.. lägga mig i soffan å äta vatten melon å bara vara...

ont i ryggen å magen lite nu å då, mer än vanligt har den blive hårdare idag så ja hoppas de är början.. :)

ja se.. nu hoppas ja igen.. ha ha...


ha iallafall haft en kanon dag med mormor, fick vindrute torkare av henne..

hon är så snäll..

ja så den dag ja skaffa kille så skulle ja nog uppskatta mer om han kom med en sak till bilen än en blomma..

he he.. dock inte varje gång men då ja behöver nåt till bilen..

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards