Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Anna - 29 april 2010 12:26

Jahaja.. de drar ihop sig till helg igen....

tro va man ska hitta på då dah???


ha inga planer alls..

funderar på å ligga hemma i soffan å bara svulla i mig en massa gott :)

iallafall just nu ligger dom planerna väldigt bra till...


känner av foglossningar idag.. jippie, eller inte.. he he..

men inte så farligt än.. ja kan ju röra på mig utan att de gör för ont...

så idag blir de inte många knop...

ska hem till morbror med däcken bara...

mina nya sommar däck kom ju äntligen igår...

bara en massa dar sent.. sucka..


körde förbi 3 poliser igår å dom lär ha hört att ja hade vinterdäcken på, men ingen reagera.. he he...

inte mer än att dom kolla bara efter mig...

men nu är de nära att snart få byta...

bli nog i helgen efter att morbror skiftat däcken åt mig...

bara synd ja inte kunde ta alla 4 på engång...

men men...


nä.. se om ja orka göra nå idag...

rulla ut däcken som morbror ska fixa kanske..


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards