Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Anna - 2 april 2010 13:04

Uepp.. då va denna högtid här...


ikväll eller i eftermiddag blir de middag hos mormor å morfar...

ja å syster ska fara redan om ca 1 tim..

ska avmaska deras katt åxå ska ja se om syster ska ta med sig cykeln..

så morfar får smörja upp den inför sommaren..

om hon nu behöver den...


ha haft 2 helt kanon kvällar/nätter....

va hemma runt 6 imorse...

inte helt fel ;)

syster kom vid 7.. h ehe..


ja va ju pigg så låg å kolla på lilo å stich... ha ha..

tänkte för mig själv när ja bläddra mellan kanalerna å såg att dom visade den film.. vem sjutton är upp å kolla på den nu??? men insåg ju sen va kl va å hade man haft barn så hade man ju vare uppe den tiden..

så ja hoppas dom visar mycke bra på tvn i sommar då de är dags för mig å sitta med vakna nätter å så...


nä.. jobba på å väcka syster samt klä på mig...


märks att man bara ha sove några tim...

rosiga kinder å svidande ögon...men får sova igen mig senare...

få se hur kvällen blir...

just nu känner ja bara för å sitta hemma iallafall...

är ju inbjuden på tjejfest med men.. ja..

är dop på sönda med..

nu känns allt bara drygt.. men är nog bristen på sömn som gjort de..

få väl hoppas de blir mer sen....

å..... ;)


GLAD PÅSK ALLA VÄNNER

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards