Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Anna - 21 mars 2010 23:37

Kunde inte bli bättre...

Go mat, dock inte grillning då.. fick bli stekpanna, men de funka oxå

trevligt sällskap, å bra film sen..

såna avslut ser ja gärna mera av...


annars idag satt ja på balkongen några tim.. skönt...

sen kom grannen förbi med sitt barnbarn, så hon lekte på snöhögen utanför.. hehe.. inte rädd för nåt den tjejen inte..

å vi surra lite.. trevligt värre...


imorn blir de en fika på stan men en blivande mamma oxå..

men hon är dock beräknad några månader efter mig..

men trevligt när man känner folk som får barn i ens egen ålder..

för vi lär nog inte tappa kontakten i första hand..


nä.. nu blir de sängen å drömma sig bort..mys :)

Av Anna - 21 mars 2010 03:13

he he.. ja vart hamna ja ikväll.. jo på Lex.. bästa stället istan :)

enligt mig då :)

å sen att de är en snygg entré värd är inte helt fel.. va ju snäppet snyggare idag än igår :) utan keps idag... oj oj ;)


mindre trevligt va de då folk inte fattar att man säger nej.. å dessutom flera gånger..

sen så drog han med mig ut på dansgolvet utan att ja ville..

förbannad va bara förnamnet ja blev...

så stod å skällde på han ett tag.. å de skulle han ha de...

bästa va att 2 av ordningsvakterna kom som ett skott.. så behöver ju inte vara orolig där inte...

sen att de va min namne i baren som skickade dom men de va snällt..

ont i fingrarna fick ja ett tag.. men killen kom sen å bad om ursäkt..

han ville att ja skulle ha roligt.. men hallå... hur tänker man då???

ja ja.. många puckon finns de iallafall...

blev som när ja va yngre å ute med killgänget ja umgicks med..

dom hade alltid koll på mig..de va skönt :)


nä.. ha nyss komme hem, blev kvar tills dom låste även om syster inte jobba.. men dom hon jobbar me där ju så pass trevliga så...

dom ha blive mina vänner med :)


nä.. krypa ner i sängen å drömma sig bort...

imorn är de sönda.. då blir de grillat :) gott..

sen få man väl se hur länge syster sover, beror väl på när hon kommer hem inatt...

få ändra mig.. hon klev nyss in genom dörrn..

fick ju skicka vakterna så hon tog sig hem.. ha ha..

eller va de så att dom for dit ändå :)


ha ha.. nä.. natti natt..

nu få ni inte veta mera.. men kul är de..



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards