Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Anna - 15 mars 2010 16:45

va ner på af idag då å skulle uppdatera handlingsplan..

men hallå.. borde inte dom ta sig tid för en då man kommer dit, så ha ja alltid haft de, dom ha ju aldrig stressat.. fast nu va de innan lunch så va väl därför..

iallafall så tänkte han skick amed mig ett papper så ja fick skriva i sen sist å sen skulle ja lämna de till dom..

men hallå..

enda skillnaden motför sist är att ja är gravid...

men fick en utländs kille å sen att han va stressad tackar ja för..

ingen fråga om alla sommarjobb å sånt.. så de kändes skönt...

nä, han va duktig så de gillar ja..

men inte att han stressa på mig.. grrrr...


men men nu är de gjort iallafall..

sen blev de apotekat å skaffa järntabletter...de ville ju bm att ja skulle göra...

men ja ska nog börja me dom imorn..

idag ska vi äta blodpudding till middag så...


nä.. gå å kolla tvätt tid.. uscha.. va alldeles för längesen nu vi tvätta å de märks..

man skulle haft en egen tvättmaskin men de bli lite för trångt i badrumet då..

få kolla efter en lgh med en.. skulle inte vara helt fel...


Av Anna - 15 mars 2010 10:30

Jahaja.. ja då va de dags för en ny vecka...


händer en del saker så skulle inte förvåna mig om de snart är freda...

idag blir de ett besök på af, måste dit å uppdatera handlingsplanen..

kommer nog att se lite annorlunda ut motför alla andra gånger..

se va dom säger om min graviditet å så..


sen vet ja inte.. kanske se om syster ha lust å följa med ner å vi kan strosa på stan lite..

eller så går ja bara hem..

de där å strosa på stan är inte min grej alls...


måste ringa några samtal iallafall.. kom på de andra samtalet..de va til facket ang vissa försäkringar...

lika bar å skriva de här annars glömmer ja väl bort de igen.. ha ha..

mitt minne är inte bra då de kommer till vissa saker...


nä.. börja med en dusch.. kul å veta va :P




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards