Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Gnäll, Gnäll å lite mera gnäll...

Av Anna - 4 mars 2010 13:49

uepp.. läses på egen risk..

vet att ja sagt att ja inte ska skriva om detta i min blogg.. men ibland så måste man bara få ha ur sig de man vill ha sagt..


är lite irriterad så nu kommer ja å gnälla av mig...


å tar nån åt sig kans inte ja göra så mycke åt de..

ja bara skriver hur ja känner just nu..mina tankar.. mina ord..mitt liv..


För de första.. vad är de för fel på vissa människor???

man säger samma sak 15 gånger å ändå går de inte in..spela dom bara dum eller???

irriterad bli ja iallafall..

å sen kommer man hem å så fortsätter de..

pikar hit å pikar dit...


helt jävla seriöst.. skaffa ett liv.. håll igen käften..

man kan ju bara tänka hur de skulle leva om om de va omvänd ordning...

patetiska människor...

sucka...


klipp er å skaff ett jobb... :P


ähh.. nu ha ja inte tid längre.. dags å ta itu med städningen...


tur man ha vänner som orka lyssna på en iallafall.. tack..

känns alltid bättre efter man ha fått pratat av sig lite...


vem vet.. fortsätter de så kanske man ska utnyttja erbjudandet man fick i helgen..

de är riktiga vänner de.. som ställer upp för en..lika dant som ja ställer upp för dom..

dom bästa räknas in i den kategorin...


nä.. plocka bort nå fler från fejjan snart, funderar ja starkt på..


undra om man kan skicka en räkning på en ny kattlåda?

verka ju inte som människan våga sig hit med en ny så får väl köpa en själv å sen skicka räkningen...

nog för hon sa mellandagarna men de räkna ja mellan jul å nyår ifjol.. inte jul till jul...


hmm.. lär ju använda min energi till nå bra nu iallafall..


ja.. än är inte sista dioten född å skrämmande att dom ynglar av sig med...


(spännande å se hur mycke reaktioner man får av detta inlägg)


ja mår bra nu iallafall :)

fast humöret skyller ja på hormonerna :P

 
 
Ingen bild

Trogen läsare

4 mars 2010 19:06

Ibland måste man få känna som man känner. Red ut problemen och njut av tiden som gravid istället. Låt ingen ta det ifrån dig.

 
sANNAb

sANNAb

4 mars 2010 23:32

Trevligt med anonyma trevliga kommentarer istället för alla bittra man fått...
får gärna komma flera såna :)

http://www.ishinkstankar.bloggplatsen.se

 
Emms

Emms

6 mars 2010 18:27

Anna, jag vill enbart klargöra en sak för dig. När man drar vitsar & dylikt, se då till att inte vara i samma situation. Då har du tappat poängen. Sedan har dom kattlådor på rusta för ENBART 49 kr! Ha en bra kväll du.

http://www.my.opera.com/emmas

 
sANNAb

sANNAb

7 mars 2010 03:15

jaså.. va ska ja ha skämtat om då???
förklara för mig tack.
visst skulle ja kunna köpa en ny katt låda men ja tycker de är en princip sak att får man låna saker av folk så lämnar man tillbaka de, helst då man bett om saker flera gånger..
kattlådan är inte första sak som ja inte fått tillbaka.. ja är uppfostrad med att de man låna lämna man tillbaka, går de sönder eller man tappar bort de så ersätter man de..
skulle nog oxå du vilja om du låna ut dina saker.

http://www.ishinkstankar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

7 mars 2010 12:32

" Klipp er & skaffa ett jobb " var det jag tänkte på.

Nog förstår jag att du går efter principen, men hur länge har du väntat? Jag skulle ha blivit less & köpt en ny efter 2 veckor. Sedan skulle allt vara lugnt. Inga problem alls.

Men du har bara påpekat i bloggen om katt lådan, eller hur många gånger har du ringt malin om detta? För det vet faktiskt inte jag , men du.

 
sANNAb

sANNAb

7 mars 2010 12:53

jaha..och? tog du åt dig eller? annars förstår ja verkligen inte varför du kommenterar de..
"klipp dig å skaff ett jobb" är nåt man säger..
sen hur ja skriver ut meningen spela ingen roll, sen att ja är i samma situation så har ja ju verkligen rätt att tycka nåt om de..

å varför kommentera saker du inte ens ha med å göra?
med kattlådan är mellan malin å mig.
ja tyck de spela ingen roll hur lång tid.. har man lånat så lämnar man tillbaka..
ska man gå å köpa nytt varje gång så lär sig ju folk aldrig å lämna tillbaka saker..
ja ha vare jävligt tolerant med saker som ha "försvunne" men nu är ja less..
som med så mycke annat...
de hör till en vuxen människa att lämna tillbaka eller ersätta de som "försvunne" å då de gäller barn är de upp till föräldrarna..
man ska lära sig va som är rätt å fel.
inte att de är bara å köpa nytt.. nu kanske inte du är uppfostrad så, men de är jag.

http://www.ishinkstankar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

7 mars 2010 13:10

Nej nej, inte alls. Du vet att jag har jobb men jag tyckte bara att det var lustigt. Det borde jag ju få tycka till om, eller hur?!

Ja absolut att det är mellan dig & malin, men jag har ju läst din blogg & annan gång, det var bara det jag ville ha sagt. inget annat.

 
sANNAb

sANNAb

7 mars 2010 13:14

men kul då att man får roa nån, för jag ser inge lustigt inått av de ja skrev i de inlägget...

http://www.ishinkstankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards