Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Anna - 12 februari 2010 10:42

uepp.. ikväll är de dags för fest.. eller kväll å kväll.. ja ska vara nångång mellan 12-13 hos värdinnan å hjälpa till..

sen kommer resten vid 15-16 tiden...


hmm.. ja har träningsvärk i armen idag...

men kul va de.. ha ha..

ja måste skaffa mig ett wii...

men de är inte prio nr 1 nu..har en del andra utgifter först, som vägskatten, nya sommar däck till bilen, en massa saker till bebis...

men ska nog önska mig ett när ja fyller år.. inte för ja kommer att få nåt, men kanske ett bidrag till ett iallafall..


nä, dags å hoppa in i duschen å sen göra sig klar..

ska bli så kul å få träffa dom från mitt förra jobb..

ja längtar tillbaka, även om nu fler ha fått gå hem, men vet ju att få ja komma tillbaka så får ju dom här komma innan...

enda stället ja riktigt ha trivts på, även fasten ja va sjuk för mycke å inte kom överrens med alla..

nä.. tillbaka dit ska ja.. de är mitt mål :)


ha börja göra gröt på morron, hockeygröt som den kallas i vissa familjer, eller mest i dom som har barn som spelar hockey då..

vanlig havregrynsgröt..men de är gott å enkelt..

ett tag va de ju fil, flingor å sylt..

få väl se hur länge man håller sig till gröten :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards