Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Anna - 21 januari 2010 21:33

fick ett samtal i dag å fick hämta en massa barnsaker...

en hel del som kommer bli bra å ta fram när den ha blive lite större...

sen tydligen skulle dom ha ännu mer i källaren., nu hade dom bara gått igenom vinden..

å ja tackar å tar emot :)


va å hälsa på sötaste R idag iallafall..

åhh så söt en 9 dagars bebis kan vara :)

längtar så tills min egen kommer.. lär sitta å hålla den hela dagarna :)


har hänt en del här idag.. först va man å handla en del, sen efter att ha vare å hälsat på mini R så hämta ja alla barnsaker.. sen blev de hem, bära saker till förrådet, byta plats på tvn.. så ja ha min nu.. min vän ska få tillbaka hennes..

å sen sorterat alla saker ja fick.. för de va inget dom hade gjort...

så de bli en del som kommer att slängas.. men va en del trasigt så..


nä.. ska se om ja löser hur man ställer in kanalerna på min nya tv nu..

hmm.. inte så lätt alla gånger..


känner mig jätte gravid idag iallafall.. magen är stenhård å minsta lilla ja gör känns..

underbart :)

Av Anna - 21 januari 2010 11:08

Idag kom ja upp ur sängen.. i någolunda tid.. inte den tiden ja hade planerat dock.. men tidigare än igår..

ska nu bara slänga mig i duschen en snabbis å sen fara å göra lite ärenden...


syster verka inte vilja kliva upp å följa så man får väl fara själv...

tråkmånsen..


ja.. de är väl min dag.. å ikväll blir de å fara å hälsa på vänner...

trevligt värre...


längtar till nästa torsdag.. då man får sitt lilla bidrag..

då bli de å betala räkningar å ytterligare en del på soffan...

ska bli skönt när man betalat av den :)


tro va man ska inför skaffa då å avbetala.. he he..

ha ju bara bilen annars på lån.. men de kryper sakta men säkert nedåt...

sååå skönt...

man skulle bara vunne en massa pengar så man fick betala bort de lånet med..


skulle sitta fint med vinstpotten som va på lotto igår...

hittade ju även ett hus ja vill ha,..

då hade ja kunnat köpa de kontant..de går ju bara på över 2 mille.. billigt.. he he


men de låg fint, bra område å allt..

nära skola å sånt med...


nä.. svammel.. gö nåt..



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards