Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Anna - 13 januari 2010 13:21

Detta är en kanon dag,...

bara ja får upp syster snart å hon vill följa å äta..


men min vän fick en Rasmus igår..

Blev så glad när karln hennes ringde idag :)

så fick skjuta lite på massagen men de va de värt :)

tur så är dom så bra å göra med där nere på träningen oxå så...

sen ha ja bokat in lite mer massage fast senare av en som går utbildning.. så de är kanon..

sen om de blir massage eller ansiktbehandling få ja se..

eller kanske båda.. de vet man aldrig..


nä.. ska njuta nu av den glada nyheten idag.. längtar så tills ja får se Han...

Mycke pojkar nu iallafall :)

härligt :)


Av Anna - 13 januari 2010 09:35

Tidig morron...

varför är de inte så här lätt å kliva upp när man inte ha nåt inbokat??

då ligger man gärna kvar i sängen ett tag till..

hmm... ja ja..

lär nog få mina tidiga mornar sen ändå så...


ska snart göra mig klar å driva iväg till sjukhuset för koll av hörseln min..

min audionom ville ja skulle träffa en annan oxå..

ja förstår inte varför.. spela de nån roll egentligen???

ja ja.. å sen blir de å triva ner dit ja träna förr å få en massage...

ja längtar..

ska bli sååååå skönt...

ja dom håller ju på med sånt med :)

www.halsokicken.com

å nu håller hon dessutom på att lära sig nåt nytt.. men de är lite hemligt än.. så när ja får berätta.. så lär ja göra de :)

hon är fortfrande under utbildning så att säga..

men de kommer å bli kanon :)


sen ha ja inte så mycke mer planerat idag...

få se om de bli nåt gjort här hemma..kanske tar tag i garderoben som ja ska eller hittar ja på nå annat som behövs sortera..

typ min alliallo låda...

som bebis ska få ta över...

kan vara bra  städa innan man börja hitta en massa saker..


ja.. nån som har bebis saker över så hör gärna av er.. ja är intresserad av allt ja kan få eller ja kan ju betala en billig peng för de med :)


ska hämta ut mitt paket från halens idag..

men de gör ja nog när ja kommer hem.. så blir de en promenad oxå.. skönt :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards