Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna - 11 januari 2010 00:25

Verka den här kroppen tycka att den inte behöver ha så mycke av..

va jätte trött vid 21 så då kryp ja ner i säng..va ändå inge bra på tv..

visst.. dom prata om nån falk men ja börja se men kände att de va inget för mig..

va är skillnaden mot wallander å beck???

känns som ja är lite mättad med såna filmer.. är lite less på dom med...wallande å beck asså...


Sucka.. borde sova.. har 5 saker på att göra listan imorn...

men all trötthet verka ha försvunne...

grrr...


sen vet ja inte riktigt va de är frågan om.. men verka som varken sms eller meddelanden via en internet sida kommer fram till mig från en viss person..

så är de fler som ha upplevt detta så hör gärna av er..

för ja bruka svara på meddelanden...


måste kolla upp om de är telefon eller mitt simkort...

kanske ska beställa ett nytt.. ha ju haft de ja ha i mobben sen ja skaffa telefon å mitt nr...

så förhoppningsvis går de till sig..

inte kul när folk ska ha tag på en oxå får dom inge svar..

ja ja..

bara hoppas personen i fråga tror på de ja säger..


nä.. nu kom syster hem...


blir till å flytta tillbaka till sängen å hoppas man kan somna...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards