Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Anna - 8 januari 2010 12:44

Å än är inte sista idioten född...

sucka.. få människor kan så totalt förstöra min dag...men nog faan lyckas dom..


först igår.. min kära försäkringsbolag tyckte att ja inte hade pengar på kontot så dom skicka en räkning på försäkringen.. men hallå.. ja vet att ja ha haft pengar där..

de ha ja haft koll på...

grr.. så efter februari blir de å kolla efter ett nytt bolag..

helst om dom ska fortsätta...


sen idag.. då kommer vi till 1 av dom som kan förstöra min dag totalt...

inte de minsta planering av nåt.. bara räkna med att man ska ställa upp för hon nu när hon själv ha satt sig i den här sitsen...

de är min kära syster ja pratar om.. å inte den underbara ja bor med.. utan den andra...

sucka.. människan ha nu firat nyår hos vänner.. kommer hem ikväll å undrar idag om ja kan köra hem hon.. eller rättare sagt så hon formulera sig på världens sämsta sätt...

ungefär som ja kör förbi henne 14 gånger om dagen..

knappast..

men ha man nå val.. nope.. men hon lär få höra de..

å lite tacksam få man vara att hon inte hörde av sig när hon satt på bussen hem.. de skulle hon lätt kunna göra..

sucka..


men nu ska ja tränga de åt sidan å göra mina ärenden idag...

blev knappt om tiden nu då så...


vissa dar ska man börja med å stänga av mobben...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards