Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Anna - 7 januari 2010 12:09

ja ska ha tur om ja ha sove 4 tim inatt.. sucka..

va trött igår efter ja gett upp städningen..men troru ja kunde sova.. icke..

less för mindre iallafall...

kl 4 gav ja upp  å satt mig med syster en stund å kolla datorn med henne..

så vid 5 gick ja å la mig igen.. men kl lär ha vare närmare 6 innan ja somna.. sen vakna vid 8...pigg som vanligt..

men lyckas somna om lite så vid 11 gav ja upp å klev upp...

riktigt irriterande..

tyck att de här med sömnlösa nätter kan ju faktiskt vänta på sig.. ca 6 månader.. he he..

kan ju inte skylla på magen heller då man inte känner av den..

ja ja...


få hoppas kroppen blir trött ikväll å vill sova...

men känner mig pigg nu så de är ju bra..

lite ont i ryggen å nacken bara.. men ha man svårt å slappna av är de inte så konstigt...

men lägga mig på spikmattan sen så ska de nog släppa..


åhh.. nu kör dom spice girls första låt på mtv.. shit vilken gamm låt..

å vilken skillnad på den videon å dom som kom senare.. he he

men bra låtar gjorde dom iallafall.. tyck ja :)


nä.. ta tag i dagen.. se om syster vill kliva upp...

få se om de blir nåt gjort i garderoben med idag..de ja ha kvar..

syster lova hon kunde städa toan.. då ja ha tage resten av lgh.. hon är så snäll hon..



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards