Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna - 5 januari 2010 22:56

Nu hänger den där.. min varma jacka.. tur dunjackor är stora.. fasten de bara är medium.. inte illa.. men mycke plats för magen å växa på...

hjälpte mamma å leta efter sparade barnkläder ikväll.. men hitta dom ingenstans...

hon va säker på att dom skulle vara kvar men icke då..

vi hitta dom inte.. men hon kanske hade lånat ut en del så hon skulle kolla vidare.. eller så har de hamnat i sommar stugan.. så då blir de ingen koll förren till sommaren...

ja ja.. få väl hoppas de dyker upp...


mamma skvallra lite mer om va mormor håller på med.. he he..

tydligen så hängkorgen ja ska få, den låg ja i när ja va nyfödd.. hur underbart är inte de å få såna saker..

men mormor skulle fixa iordning den.. ska bli så spännande att få se den.. ja minns inte ens att mormor ha haft den..

men tydligen så..

sååå kul..


men mina planer för dagen ha inte gått bra...

lär nog inte bli så mycke av dom imorn heller..

less på å vara så här seg å energilös...

men men.. ha ju vissa dar då de känns som ja skulle kunna göra en massa..

så får passa på dom dagarn..


luktar lite bränt i lgh med.. nä ja ha inte eldat några ljus :P

men ha däremot satt igång alla element, 2 ha inte vare igång på minst 4 år.. sen ja flytta in iallafall.. de är 4 år sen å 5 månader...

men är så kallt i lgh så.. uscha..



vänta på mina små hårbollar ska komma in sen bli de sängen å sova...



Av Anna - 5 januari 2010 11:36

Jahapp.. händer idag dah???

ikväll blir de hem till mamma iallafall å ska prova en dunjacka.. då min vinterjacka från ifjol är lite trång över magen så behöver ja en vinterjacka som ja kan ha hela vintern...

för magen kommer ju inte att bli mindre så då behövs de.. men som tur hade mamma kvar dunjackan som ja hade när ja va yngre.. så den får funka iår..

lite kallt med en höstjacka.. den är ju som lite tunn...


hade ju planer på att fika idag.. men då de kom andra saker ivägen för vissa så har vi skjute upp de..


sen..vad är de med folk å inte lära sig mitt efternamn.. seriöst.. kallar du dig min vän så lär dig mitt efternamn.. helst då du länkar till min blogg från din sida med..

grrrr.. hatar då folk tror ja het nå annat.. för ja ha fler bokstäver i mitt efternamn...

så de så...


man kanske ska fortsätta med städningen eller plockningen här hemma som ja börja med igår kväll...

lite sugen på att möblera om.. men då ja gjorde de sist låg ja i 2 dar så de få vara...

mest bara en tanke då syster verka frysa.. eller kom just på.. ska nog fara å köpa en tätningslist..

lär gå snabbare om ja gör de själv än leja in dom ja hyr av...

dom är ju helt värdelösa..


syster lär sova ett tag idag då hon jobbar ikväll...


man kanske ska pyssla lite med??? mycke ideér nu.. bara hitta orken.. men ska börja med en dusch :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards