Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Anna - 4 januari 2010 17:17

uepp.. ger mig själv en klapp på axeln när ingen annan gör de..

va först ner på stan å isa av bilen lite, samt va på bästa affärn chlas ohlsson.. fattas bara biltema tyck ja..

köpte lampor.. sen blev de hem till morbror å köra före han till BDH å lämna hans bil... sen blev de stan igen å möta upp mamma..

tog en fika med henne, fick bjuda denna gång, inte alltid man får de med mamma.. fast nu tvinga ja till mig de..

rätt ska va rätt :)


sen passa ja på å handla lite sen hem å dog i soffan...

ha nu sutte här sen ja kom hem..


ska ta mig ett ryck å ta bort julen ikväll.. syster ska iväg å leka inredare så ja kan göra va ja vill..

få bort lite saker till förrådet oxå hade ja tänkt..

syster va så snäll å tog disken så i köket ser de bra ut :)

ska försöka få soffan på den plats ja vill å sen kanske flytta lite små saker...


nä.. hoppa upp å göra ett  ryck :)


hmm.. undra om de va de eller???? ;)

Av Anna - 4 januari 2010 10:38

Å snön yr ner...

få se om min morbror vill ut å köra då... han är ju nästan aldrig ute å kör när de är dåligt väder om han inte absolut måste...

inte som ja.. ja är ute å rullar oavsett väder...


ska snart ta bilen ner på stan.. måste tina av den igen.. ha ju glömt att he upp vindrute torkarna så dom ha fryse fast.. sen även bagaget igen..

ja lär mig inte å sopa av lilla steget under luckan.. så där fastnar de snö å luckan går inte å öppna..

visst.. kanske om ja knackar bort all is..

men då kan ja hellre ta med den på stan å tina av den...

ska iväg på arac sen ändå så...


snorig som sjutton idag.. å de rinner ur ögonen... å ja nyser.. jippie...

är nog mest sviter efter då min kära mamma ha 2 hyacinter hemma.. ja är som lite allergisk mot dom...

så hon passar på å ha såna nu när ja inte bor hemma.. he he..

men de få ja lida av då ja far på besök istället.. men de går ju över..


nä.. äta klart å sen bege mig..


Ja just.. ja går in i v 16 idag 15+0 :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards