Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Anna - 2 januari 2010 20:36

Ja ha gått ner ytterligare 1 kilo sen dagarna efter jul...

inte mig emot :)

de va ju nåt barnmorskan ville så ;)


men ja tyck ja borde gått ner då ja mådde som sämst.. då ja fick kräkas dagligen..

nu så länge ja inte slarvar med maten så får ja må någolunda bra...

å om syster kan slänga sina popcorn påsar.. ha märkt att den lukten tål ja inte..

fast de är bara påsarna.. popcon går bra.. he he


känns skönt om ja får gå ner i vikt å ändå äter ja.. så ja ororar mig inte för de.

lär ju ändå gå upp senare så.. då är de bara bra om ja startar på en lägra vikt än när ja vägde in mig.. :)


så ikväll gjorde först syster middag, blev ostburgare å strips..sen till efterrätt gjorde ja marängswiss (eller hur de nu stavas)

de va längesen ja åt.. säkert flera år sen sist..

men först fick de bli en promenad till macken... hade missat grädden när vi va på affärn..

men de va inte helt fel..

så vem vet.. bli kanske mer gott kväll..


ha ju blive en del slarv nu under alla helgdagar... men nu är de slut på dom.. så nu få de bli slut på godis å sånt på veckan.. de få bli på helgen...

sen de enda ja får i mig i dryck är ju loka så..

de ja ha handlat hem en del..

med smak.. vill ja ha naturell kan ja göra de själv... men godare med smak, tyck ja :)


nä.. fortsätta slöa i soffan.. kanske ta disken sen.. ha ju äntligen renbäddat..så ska bli skönt att krypa i säng ikväll..

är lite sugen på att plocka bort julen nu.. eller ja.. byta gardiner å ta bort stjärnan.. få se om de bli ikväll eller en annan dag...



Av Anna - 2 januari 2010 11:34

Jisses.. hatar när min kropp ska hålla på å vara morron pigg när man själv vill sova..

funka inte ens om ja ligger kvar i sängen å hoppas på att få somna om...

för kliva upp vid 6-7 vägra ja...om ja inte ha nåt planerat..


har grymt ont i ryggen idag.. är väl för att man bara låg i soffan i går å bara tog en slö dag..

grrr...

men men.. de bli inge av de idag...

ska ringa å kolla om ja får tag på min morbror å se om ja får hans batteri han har i bilen.. den ska skrotas efter han krocka i veckan så..

så har han ett bättre batteri är de ju bara att vi byter.. helt perfekt :)


nu tro ja på fullaste allvar att ja är allergisk mot bebis.. nyser dom en galning.. men känner mig inte förkyld.. lite jobbigt...

eller är de så att ja är på väg att bli förkyld igen.. de skulle inte förvåna mig..


nä.. göra nå vettigt av denna dag..

se när man kan väcka upp syster.. he he


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards