Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Anna - 30 september 2009 16:06

Uepp.. som bilden här intill.. jag bidrar till rosa bandet varje år....

cancer har tyvärr tage/tar en stor del i min släkt...

så för mig känns de viktigt att bidra...bara synd att oftast går inte alla pengar direkt dit dom ska..

som på galan där dom samlar in miljoner men knappt 90% kommer fram...

men ja köper alltid de lilla rosa bandet som finns varje år...


Av Anna - 30 september 2009 11:11

Jahaja..

ja.. ytterligare en ny dag.. blev träning idag iallafall.. underbart...

men kändes att man inte va så pigg... men gjorde mitt bästa iallafall...

ska hopa in i duschen nu å sen kanske ta en prommis ner till mamsen...

hon jobbar ensam idag så...


sen då?

tjejkväll ikväll på staden.. tyvärr så ha man ju inte dom där miljonerna man skulle vilja ha så man får nog kolla mest...

men vem vet.. man kanske gör nåt fynd.. de gjorde ja för några år sen...

en blommig hammare till en vän..

ja.. tänk va tiden går snabbt...undra om h*n har den kvar????

nä.. duschen va de..


kortet under är från mitt älskade kittelfjäll...

ja hoppas så att ja kan fara upp denna vinter säsong...

saknar fjället...

att åka upp med nån som håller en varm å med vännerna.. underbart...

men få se..


man vet ju aldrig hur de slutar...

sen skulle de ju underlätta om ägarn till stugan kunde sätta upp en lite stuga med dusch å rinnande vatten...inte helt fel..


de ha redan komme snö där uppe... korten är från igår.. underbart att dom har satt upp webkameror så man kan kika in sitt fjäll..


    

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards