Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anna - 7 september 2009 18:29

ja som hade så mycke å göra idag...

bidde inte nåt...

somna på soffan å sov till kl 18...uscha.. hemskt...

sovde 5 tim.. nog för ja vakna till men de där å orka kliva upp existerade inte i min hjärna...

ja känner mig inte sjuk eller nåt.. bara otroligt trött i kroppen...

sucka...

söt kissen min ha legat brevid mig hela dagen.. men då ja sov på soffan resulterade de i att ja nu ha grymt ont i höften...

sucka..

få ta nya tag imorn.. än verka de vara lugnt med jobb.. eller ringer han senare.. vem vet..

ja orka inte ringa iallafall..

känns som de är är hans jobb om han nu ska ha hjälp...


nä.. ta en dusch å laga nåt å äta...

sen blir de fortsatt soffläge...

Av Anna - 7 september 2009 11:24

Ha nyss komme hem efter att ha tränat.. borde slänga mig själv i duschen eller kanse en tvättmaskin men orka inte...

blev väckt inatt efter 2 samtal å 2 sms.. tusan va man kan sova hårt då man vakna först av sista smset.. men tur va väl de...

ja klart man ställer upp för folk man umgås med...

så man fick vara barnvakt inatt då en behövde åka på akuten.. inte kul..

hade inte fått nå svar när ja for därifrån imorse men hoppas de inte va nåt allvarligt..

uscha... små barn ska inte vara på sjukhus...


nä.. ta mig i kragen.. ska ju söka jobb idag med...

sucka...

ha egentligen bara lust å skicka iväg ett mail men så få man ju inga jobb på...

måste fixa de idag oxå... vem vet... kanske blir jobb resten av veckan...

vet inte..

fast samtidigt hoppas ja inte..

vet inte om ja vill hålla på med svetsning lägre... är inte lika kul som förr..

hmm..

ja.. ja ha ingen aning om va ja ska bli när ja blir stor...

måste städa i köket med.. ta disken iallafall..

har ju en del kvar sen i onsdags.. ja ja..

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards