Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Anna - 5 september 2009 17:11

en gång för längesen när mina föräldrar skilde sig så hände en sak som gjorde att ja bestämde mig för att aldrig i hela mitt liv vara beroende av en karl...

å de är ja inte nu heller...

fast visst kan ja ibland vilja smita undan å låtsas som ja inte kan.. he he..

men oftast så ger ja mig inte...

ja ska försöka.. ja ska klara de själv... om de inte är dömt å misslyckas från början eller att ja inte kan så mycke.. som med bilen...

fast.. skulle inte mammas kille hjälpa mig så skulle ja nog fixa dom sakerna själv med.. med rätt verktyg så...


idag så ha ja satt upp mörkläggningsgardin å jalusierna alldeles själv.. va lite knepigt med mörkläggningsgardin men till slut så...

hade nog gått fortare om ja hade haft hjälp å hålla.. då hade ja kunnat göra som ikea beskrivningen visa men nu fick ja göra på lite annorlunda sätt.. men uppe sitter den iallafall...

sen hur lång tid de tar innan den ramlar ner återstår.. he he


bara fixa en krok till så kan ja sätta upp sista jalusin oxå..

men vet inte hur ja tänkte efter i måtten där... fattas som lite..

men få fixa de sen..

när ja åker på ikea.. nångång...

fast 3 funka de med...


kollade en kul grej.. man kan kolla värdet på sin blogg..

min va värd hela 3882 kr... inte illa..

kolla in på bloggvarde.se så kan ni jämföra... eller följa min länk längre ner till höger på denna sida....

fyller snart 2 gör den med.. oj oj.. tiden går fort...

Av Anna - 5 september 2009 00:51

Pajen blev lyckad.. duktigt för å vara jag :)

som är rätt så kass på matlagning....


haft en trevlig kväll å ha ätit den godaste strömmingen nånsin...

julles sista burkar... men jisses va go den va...

vore de inte för att ja bara orkar 2 så hade ja kunnat äta fler....

men gillar de bara som klämma.. är inte beredd å bara äta potatis å strömming än....

kanske nångång i framtiden...


nä.. sova lite.. imorn blir de å skruva upp jalusierna på balkongen.. å sen mörkläggningsgardinen...som syster va så snäll å köpte på ikea..

nu fattas bara skrivbordet.. å en riktig soffa :)

men snart så kanske???


säger välkommen syster till bloggens värld med..

men än tänker hon vara anonym....


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards