Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna - 24 augusti 2009 23:24

de blev Sommaren med göran....

den va bra...

men ja fattar inte varför dom ska trycka ihop allt folk på mitten...

sucka.. men helt ärligt så klara min kropp en sån här kort film.. den va ju bara 1,5 timme....


varför är inte livet som på film... att inom 30 min så har allt ordnat sig...

vilket underbart liv man ha då...


nä.. imorn verka de vara en lugn dag...på onsdag är de fullt ändå från morron till sen kväll...

ska ju på avskedsmiddag oxå jue...

de hade ja glömt...


nä.. sova å drömma sig bort....


Av Anna - 24 augusti 2009 17:21

syster kommer hem å bara styr å ställer..idag skulle ja gå med henne på stan.. sen for vi till mormor å morfar... sen nu ska vi äta kräftor... ikväll ska vi gå på bio...

full fart...


men hon åker igen på onsda så...

kommer hem nästa helg...


på onsda ska ja lämna in min bil igen.. nu hoppas ja de blir sista gången...

nu ska dom byta samma grej som sist.. men till en ny...

å ja slipper betala.. som tur är....

dom verka ha gjort upp med bildah iallafall....

ja.. jag ska inte ha tur med bilar...

måste fixa service oxå... sucka.. ska ja hitta dom pengarna då?


nä.. hoppas på en större vinst på postkodlotteriet...

ja ha ju vunnit 150 kr iallafall :D

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards