Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Anna - 28 juli 2009 13:32

oj oj oj...

sitte i gidan ro å funderar på å börja ta tag i lgh.. så ringer mobben...

är ett företag ja sökte jobb på i våras...

dom ska utöka å ville ja skulle komma ner å träffa dom...

ja ner... dom ligger i timrå... 14 mil härifrån ganska exakt om man kollar in vägbeskrivningen på hitta.se.

så imorn strax efter 7 kommer min fd jobbar kompis å hämtar mig, då ska vi ner dit för så ja får träffa han...

sen åker vi vidare mot sundsvall å ikea...

då ska ja in å byta mitt ps2 spel på siba oxå...

de som vägra funka...


lika bra å kolla de ikväll så de verkligen inte vill starta...

ha ju inte testat på länge så...


sen hem till mamma å skriva ut kartan...

gud va kul de känns...

men samtidigt vill jainte hoppas för mycke.. vem vet.. ja kanske inte klarar av jobbet.. eller ja kanske känns att ja vill inte jobba där.. eller så känns de bara helt kanon...


han undra om ja kan tänka mig att flytta...

å ja sa att leder detta till jobb kan ja tänka mig de..

fast samtidigt? vill ja flytta?????

jobbigt.. samtidgt, 14 mil kan man pendla.. ha en övernattningslgh...

bo där på veckorna å här på helgerna...

undra om ja ska kolla på lite boenden...

se va de finns för nåt..



Av Anna - 28 juli 2009 07:57

jahaja....ja då ha man lämnat in bilen på nästa ställe...

sen blev de en promenad hem...

så nu är de bara å vänta på att dom ska ringa så ja får hämta hem mitt lilla åbäke...

å några tusen fattigare bli ja...sucka...

men men....

bättre de än att ha en motorlampa som lyser....


ha skickat iväg en jobbansökan oxå... svar endast via mail..

går fort å lätt för dom då å  sortera ut kan ja tänka mig....


idag får ja veta om de blir nå mer jobb i husum...dom skulle tydligen ha nåt möte idag...

visst känns de bra om ja får jobba.. men samtidigt vet ja att de där jobbet är allt för tungjobbat för mig....

men men.. bättre än inget....


önska man fick svar från nåt annat ställe oxå...

vill få ett längre jobb... ett jobb som ja trivs med å som ligger närmare än husum...

ja ja... kan man göra mer än hoppas? nope...

inte efter man ha sökt...


äta lite å sen städa kanske?

varmt som faan är de ute iallafall...va inte så kul å gå hem...

helst inte då man är tjock oxå... :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards