Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Anna - 18 juli 2009 15:57

fy sjutton vilken värme idag.. la mig ute på gräset en halv timme men de blev alldeles för varmt..

jobbigt då svetten rinner....


mycke svalare i lgh....

sen upptäckte ja att de är ju star wars.. började precis när ja kom in...

inte helt fel...

ska fixa nån middag med...

undra om man ska laga till lax... de ha ja i frysen...en hel del...

hann ju inte med när de bjöds på laxmiddag när ja va å hälsade på vänner sist...

va ju tvungen att fara å jobba...


hmm.. söt kissen min ligger brevid å sover...

ser skönt ut..

iallafall nån som vill va med en....


ska lägga mig på spikmattan med... den riktiga, inte dom där dåliga piggmattorna, som absolut inte borde få kallas spikmatta...

då lär ja kanske somna som vanligt...

lägga mig där å se film....

mycke film idag.. bio sen...


om 1 vecka...drygt.. kommer de en sak ja beställt...

en sak som gör min bil lite mindre anonym...

me like...

men vad... vet bara 1...ni andra få se när den sitter på bilen....


Av Anna - 18 juli 2009 12:41

hade en kanon kväll igår...

mycke skratt å prat.. sånt gillar ja...

sen kolla vi in snygga bilar oxå.. :) inte helt fel...


va hemma igen vid 2... å ja sov ända till halv 11 idag... otroligt...

ha inte vaknat så mycke. tror ja...

skönt de...

men va väl lite trött efter all bilkörning.. även om ja hittade cruise controllen på hemvägen först.. ha ha..

ja se.. ha fortfarande inte lärt mig min bil å ha haft den i 5 månader :)


bli ingen fest ikväll... tydligen är folk upptagna....

så de få bli fest en annan helg...

blir bio ikväll.. ska bli spännande å se om min höft klarar de....

sist hade ja ju som lite problem...


nä.. hem till mamma å kolla katterna...

kanske mysa lite med dom i solen..

är ju kattvakt i helgen.. mamma ha rymt till stugan.. å ja vill oxå dit.. men få se när man ha tid å råd me de..

måste fixa bilen innan....





Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards