Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anna - 11 juli 2009 10:30

nu ligger deras liv i mitt öde.. så fort S får hem luftgeväret kommer ja å låna de...

sen ska dom dö...

inte bara mina katter å balkong som blir trakasserad...

tur man är ledig nu så man kan sitta upp en natt....

tänker inte göra de på dagen.. då lär nog nån klaga...


fasten ja ha hängt upp cd skivor så va dom in på balkongen nu...

sucka...

snacka om att man flyger upp när man hör deras liv.. man vet va som är på gång...

hoppas de går bra idag bara.. ja åker ju redan mitt i dan...

mamma å syster får nog fara förbi å kolla läget när hon kommer hem.


ja ha kanon vänner.... få men dom är dom bästa....

i onsdags kom N å P hem hit å lagade mat åt mig... inte helt fel..

N ha ja inte sett på kanske 2 år, förutom när ja fyllde år då, å fick ett underbart halsband av henne.. å P ha ja inte träffat på ännu fler år...

men kul hade vi.. sen for vi till fler vänner å ja kom hem strax efter 1.. men de va värt de...

sen igår kom H hit..fick massage av han.. inte helt fel...

helst när man ha ont i ryggen av allt krypandes, klängandes å klättrandes på jobbet...

fast ja va ju inte direkt så jätte social..man bli rätt så trött när när man kliver upp vid 5 varje morron..

så när han for blev de å krypa ner i sängen för mig.. uepp.. ja kom mig till sängen denna natt...

första på 3 veckor.. inte illa.. he he...

men imorn kommer syster hem i några dar så då blir de sängen oxå...

å nu behöver ja ju inte kliva så där tidigt igen så...


nä.. ornda så de finns saker i kylen när ja kommer hem inatt... även om ja hoppas som alla andra nätter att ja får sova borta..

ska ju fara om bara några tim...

måste hinna med en dusch oxå å fixa mig.. va ska ja ha för kläder?

känns som hellehå skulle funka...


nä.. hoppas ja får en kul kväll....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards