Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Anna - 7 juli 2009 21:18

är inte så kul att jobba då....

helst inte nu när vi måste vara ute en del.. håller på med räcket å stängerna är 6 meter som vi håller på å kapar...

så vi kan inte ta in dom..

men men... som tur r så finns de regn kappor å sen va svenka mest ute :) ja gjorde jobbet inne.. gäller att planera...


sucka.. mina garnnar håller på å flytta...

visst.. dom har förrådet mittemot min lgh.. så då är de väl ok om bilen står utanför min balkong..

men nu hämtar dom saker fån lgh.. så dom går fram å tillbaka utanför min balkong...

ja som tänkte sitta där med en the kopp å titta på regnet.. fundera över livet...

men de sket sig...

få ta min the kopp inne istället.. å kolla på Michael Jacksons begravning...

han va poppis... mycke folk är där...


ska lägga mig på spikmattan en sväng oxå...

måste skick iväg kassa kortet med..



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards