Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Anna - 4 juli 2009 20:38

asså.. de är jobbigt att gå å må små illa hela tiden.. ja hoppas de bara är för värmen i veckan å inge annat....


verka bli en lugn helg i helgen.. nog för ja sitter å hoppas att nån ska höra av sig men.. nån speciell...

nu är de inte bara så att ja hoppas att nån ska höra av sig.. jag hör faktiskt av mig med...

de är nog mest ja som hör av mig.. önska nån ville höra av sig oftare...


nästa helg blir de dessto mer...

då är de nätra marknad och grisfesten....

de ska bli kul...

hoppas mitt illamående går över då så ja kan festa festa...

som ja mår nu är de inte kul å göra nåt alls...


ja ja... nä.. fortsätta se tv.. är ju snart repmånad..den filmen är bra...

ja som köpte lite gott idag..tänkte äta de till filmen...

få se om ja får i mig nåt sen.. ha ätit nån typ form av middag iallafall...


nä.. soffläge...mysa med katten i brist på annan...

vore trevligt med nån som kunde kramas tillbax....

Av Anna - 4 juli 2009 09:00

asså.. ja ha nog aldrig sove så här mycke i hela mitt liv...

först sove bort eftermiddan igår.. sen ha ja sove inatt oxå...

ja brukar aldrig kunna somna om ja ha sove på dan...

men tydligen nu....


men de va värt de.. hade en underbar dröm...

handla om 2 olika saker... men dom 2 sakerna ja vill mest här i livet, just nu...

ja önskar dom blir sann...


nä.. kanske fara å handla frulle?

ha ju inge bröd hemma.. måste handla katt mat oxå... fast allman öppnar väl inte före 10? eller?

måste kolla upp de...


dom här små burkarna man köper på affärn räcker ju ingen vart på mina små matvrak...eller små å små...

de är ju bra att nån äter här hemma...


nä... upp å göra nåt....


håll om mig...håll om mig hårt....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards