Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Anna - 1 juli 2009 19:48

De här med sånt här bygg jobb är inget för mig...

Jag är för svag, för kort å för tjock...

men en de funkar för stunden.. ja bara hoppas ja får ett tillsvidare jobb snart...

gärna på min gammla arbetsplats...

hoppas dom ringer snart.. fast med min otur lär ja inte få komma tillbaka..


fast nu vet ja att ryggen klarar av en del iallafall...

har lyft en hel del i tokiga lägen..eller som idag när vi skulle skruva upp trappen och sen planet högst upp fick ja sitta på durken å hålla i.. inte så kul för ryggen...

men ja känner inget i den nu... å de är nog för att ja träna igår..

vilken skillnad.. hade de vare tidigare hade ja garanterat haft så ont att ja bara legat nu,.

fast tur de inte är såna där lyft varje dag... då hade nog inte ryggen hållit... den hade nog inte hållit för nån...


varmt ha de vare idag med... de blåste knappt in nåt oxå.. men sen börja de åska å mullra så inte så konstigt att de va tung luft innan...

gick inte å ha hjälmen på sig idag.. å imorn blir de ja som kommer ha på mig t-tröja... idag hade ja linne så då fick tjocktröjan stanna på...

fast blir en del svetsande imorn så då få ja ha långärmat...


nä.. hoppas på bättre väder imorn...


snart helg oxå...fy va skönt med riktiga helger igen... :)

även om de bara är för en kort stund..

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards