Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Anna - 29 juni 2009 20:42

har de vare idag... inte samma tryckande värme, de va riktigt skönt å jobba idag.. sen visst, när vi va inne i ångpannan så va de ju varmt.. men när man kom ut...

imorn blir de å jobba i skuggan.. de är oxå inomhus.. men finns inge värmekällor i närheten.. om man inte startar en svets då...

ska bygga en trapp... eller 2 trappor blir de...

men en massa trappsteg..

så håller på för fullt å lära mig ritningen...är ju över 2 år sen ja läste ritningslära på svetsutbildningen....

men men.... man lär sig...


skadat mig idag igen ha ja gjort med...

lyckades riva mig på armen på svets pinnarna...svider lite fortfarande..

ser mest ut som en katt klöst mig...


asså.. kl är inte ens 21 å ja skulle kunna sova nu...

men men.. är man vaken länge så få man skylla sig själv...

bli nog tidig kväll ikväll... imorn är en massa som ska göras..

köpa kattmat, lämna bil...få låna mammas bil...

ja...inte lätt alla gånger...


nä.. mer lilla huset på prärien...

är ju värdelöst på tv nu...

eller kanske ja missat nåt?

men imorn är de allsång va?

de ska ja se iallafall :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards