Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Anna - 23 juni 2009 20:57

Nä.. då hade ja nog haft mindre ont...

dålig kropp som inte ska orka med...

har skit ont i höften å ena foten.. bara hoppas de går över tills imorn...

men känner att de ha blive en hel del tunga saker idag...

vette sjutton om de är så bra.. rädd å göra illa mig igen,... de vill ja inte...


få se hur de går imorn.. annars måste ja göra en sak ja aldrig gjort i hela mitt liv,...å de är att ge upp...

inte på ett jobb iallafall... ja brukar alltid bita ihop.. men funkar de inte så va ska man göra...


då är de bara å hoppas ja får nåt lättare jobb....

fy oxå... ont ha ja just nu... å ingen som bryr sig...

hatar å bo ensam...vill inte...

vill ha nån som älskar mig... varför???

ja jag känner mig lite deppig nu... lätt å göra de då man ha ont...


nä.. kolla på tv om de är nåt å se.. annars blir de sova...



Av Anna - 23 juni 2009 05:13

asså.. att kliva upp denna tid är jobbigt....

uppe är ja men vaken är en annan fråga :)

men men...

tur ja la mig å försökte sova rätt så tidigt igår...annars hade ja nog vare ännu döare nu....

lär nog vara trött ikväll med...

men ikväll blir de tårta hos mamma...

mormor å morfar ska fara till stugan imorn så dom firar oss ikväll istället....


fy oxå.. ja ska inte äta på morron.... nu mår ja illa oxå....

men ska ja klara mig till lunch kan de vara bra....

urk...

att borsta gaddarna är ju bara å glömma.. då lär ja verkligen kräkas....

önska bara locket på örat släppte nu oxå så ja får höra...

ja ja...


nä.. kolla så ja får med mig allt....


orka inte riktigt tänka just nu....

vill bara krypa ner under filten igen....

sov på soffan så ja visste ja skulle komma upp.. har lättare att kliva upp från den än sängen....


hmm.. undra hur mycke stavfel de blev den här gången :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards