Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Anna - 16 juni 2009 22:28

Ja va ska man säga.. just nu svider mina ögon så tårarna rinner... otrevligt...

tjuter i skallen gör de oxå.. mer än vanligt...,irriterande...

ni som inte har tinitus...va glad för de...

ja kan helt ärligt säga att ja förstår folk som tage livet av sig p.g.a det...

ja skulle inte kunna göra de själv.. men... ni har min förståelse...


blir nog tidig säng ikväll...

mycke imorn...

ska bara rensa gubbarna först som vi ska ha imorn....

ser bättre ut med rensade...sen imorn ska dom marineras i sprit...

he he...

va å fixa allt de idag så...bara å blanda imorn :)


imorn blir de först studiebesök kl 10... sen träna.. sen bara hem å ducha å försöka snygga till sig.. sen blir de å fara på jobbet...

eller mitt fd jobb...

känns kul att dom vill ha med mig på såna här saker även om ja slutat...

så ja hoppas ja får komma tillbaka snart....


nä.. göra nåt så ja får komma i säng innan kl 12...för engångsskull...



Av Anna - 16 juni 2009 00:00

Vissa människor... för att dom orka...

helt otroligt.. ja ja...


ibland kan tystnaden säga mer än ord.... men de är nog ganska lätt att de kan bli fel ord oxå..

så de är ju bara å välja...lyssna på ord eller tystnad??

hur skulle du göra?

jag vet inte?

jag har nog gjort båda delarna.. men just nu lutar de lite mera åt orden...

ibland kanske man börjar att lyssna på tystnaden, men sen när man får höra orden så ändrar man sig...

å de få man....

så länge man står för vad man själv tyckte då å nu....


men de är inte så lätt alla gånger...

ibland vill man ha en on/off knapp...

fast å andra sidan.. skulle de bli lättare för de?


alldeles för djupa funderingar den här tiden på natten...

blir till å se på lilla huset nu å sova..


fara å hälsa på folk imorn....trevligt folk dessutom....




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards