Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anna - 15 juni 2009 20:52

backa upp å backe ner.. uscha... men men...

gick från gullänget till själevad...sen blev de sallad å vatten till middag...

nu banne mig om de inte händer nåt i kroppen...

sucka...

jaja...

få se om de hinns med nå mer promenader i veckan...

ska försöka iallafall...


men nu.. blir de soffläge å lilla huset på prärien...

inge vettigt ändå på tv...

tror ja..



Av Anna - 15 juni 2009 16:06

hela dagen...

börja veckan som vanligt med att fara å träna... inte helt fel...

sen blev de en stads tur med sötaste Sixten å hans mamma....

sen hem.. å nu sitter ja å inväntar mitt promenadsällskap...eller..

han ha nyss slutat så vi ska gå vid 5...

från han..

hoppas de slutar regna bara...


ja gjorde misstaget att sova med öppen balkongdörr inatt...

känner mig nåt mellanting på förkylning å allergi...

tänker inte bli sjuk.. de vägra ja...

så ja hoppas de släpper snart....

blir till å klä sig när man ska gå...

med pannband å vantar... fasten de är midsommar på freda...

burr....

men ja är ju frusen av mig så...


nä.. laddar upp alla balkort nu..

har lyckats få en del fina bilder...

lägger upp dom på facebook oxå...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards