Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna - 11 juni 2009 17:27

de blir tygsoffan som åker...

skinn soffan är ju ändå min så då få den flytta ut...

ha ju haft den ute tidigare så....

ska bli lite skönt att slippa en del av systers saker...

fast samtidigt kommer de nog att kännas tomt...

ja ja.. hon lär ju kanske komma hem nån dag i sommar... eller till hösten innan hon åker utomlands..


hmm..funderar en massa på hur ja ska möblera...

ha inte riktigt bestämt mig än... men en del om flyttning lär de bli....

undra bara när ja blir nöjd?

ja ja.. få se om ja får ut soffan imorn..

måste kolla om ja får in den i bilen.. så ja kan ta den på tippen....


nä.. soffläge...

sugen på nå gott...men vet inte vad...


Av Anna - 11 juni 2009 14:53

men för mig gör de ingen skillnad....

varje dag är den andre lik.. nästan...

tro när ja ska ta mig ut till jobbet då...ja ja.. kanske imorn?

blev som lite andra planer idag.. ja, mamma å syster gick på stan för syster skulle köpa de sista innan hon åker ut till ulvön imorn...


ja så imorn blir man ensamboende igen...hmmm.. tråkigt...

men har ju 2 katter som håller mig sällskap så...

sen få ja väl hoppas att ja slipper sova alla nätter i sommar ensam...

funderinagrna går i min hjärna mest hela tiden...

men tills ja får ett svar så ska ja försöka leva livet...

sen få man se hur de ser ut den dagen å om man får nåt svar hur de blir då...

tänker inte gräva ner mig helt...

bara halvt :)


nä.. kanske göra nå vettigt...

fast sötkissen min ligger å sover brevid mig.. kloss mot låret, är väl mjukt där.. he he


kanske se film?

är ju perfekt film väder...

sen fick ja ju hem filmerna ja beställde tidigare i veckan..

så nu ha ja 5 säsonger av lilla huset på prärien...

så nu kan ja fortsätta titta på den..

bara lite jobbigt då ja måste se all film över datorn, då tvn ja ha är så liten å gammal att ja kan nog inte koppla in dvdn på den..

har inte ens orkat kolla...


jobbar på å spara till en ny tv...

Av Anna - 11 juni 2009 00:04

Vilken kväll....telen ha gått varm av alla sms... men de är inte helt fel...

den är ju så tyst annars så...


måste bara säga Grattis M å C ....till tjejen....


annars ikväll ha ja skrattat en hel del.. skönt å få tankarna på annat en stund...

ja.. va ska man säga... kul va de..

jordgubbarna va goda....


nu blir de sängen.. känns som ja ha feber... hetter i ansiktet.. men de kan vara sviterna efter bakningen...

ja ha inte tid å bli sjuk.. ja vägrar...


träning imorn kl 10...härligt...


undra om min tand tänker lugna ner sig snart?

dumma tandläkare å göra så man inte kan äta...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards